Tadas Norvydas

Projektų administravimo skyriaus projektų vadovas

  • Titulinis
  • Projektų administravimo skyriaus projektų vadovas

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

PROJEKTŲ VADOVUI KELIAMI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Turėti aukštąjį išsilavinimą arba būti paskutiniųjų bakalauro ar profesinio bakalauro studijų kursų studentu;

2. Žinoti ES ir Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktus, reglamentuojančius ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų energetikos srities priemonių ir (arba) projektų administravimą;

3. Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;

4. Išmanyti dokumentų rengimo taisykles;

5. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;

6. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.

PROJEKTŲ VADOVO VYKDOMOS FUNKCIJOS

1. Konsultuoja pareiškėjus dėl Skyriaus administruojamų priemonių projektų finansavimo sąlygų;

2. Vertina priskirtas paraiškas, rengia atrinktų projektų įgyvendinimo sutarčių/sprendimų finansuoti projektus;

3. Kontroliuoja priskirtų administruoti projektų įgyvendinimą, lėšų panaudojimą, išlaidų tinkamumą, nustatytų rezultatų pasiekimą;

4. Vertina rizikas priskirtų administruoti projektų įgyvendinimui, pagal kompetenciją inicijuoja rizikų valdymo priemones;

5. Konsultuoja projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo, finansavimo ir atsiskaitymo klausimais;

6. Rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų administruoti projektų audituose ir kituose kompetentingų institucijų atliekamuose kontrolės veiksmuose;

7. Renka, analizuoja ir rengia priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, viešinimo veikloms parengti;

8. Tvarko su priskirtų administruoti projektų administravimu susijusius dokumentus;

9. Kaupia ir pateikia priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją susijusiose IT sistemose ir (ar) duomenų bazėse;

10. Pagal poreikį atlieka priskirtų administruoti projektų patikras projektų įgyvendinimo vietose bei duomenų patikras susijusiuose registruose;

11. Pagal kompetenciją analizuoja, rengia ir teikia pasiūlymus dėl Skyriuje ir Agentūroje rengiamų ir (arba) nagrinėjamų teisės aktų projektų, vidaus dokumentų;

12. Pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Agentūros veiklos strategiją, Agentūros veiklos planą ir veiklos ataskaitas;

13. Nustatytąja tvarka bendradarbiauja su LR Seimo, LR Vyriausybės, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir organizacijų, įmonių, ES, kitų valstybių ir tarptautinių organizacijų atstovais;

14. Teikia siūlymus dėl Skyriaus ir Agentūros veiklos gerinimo;

15. Pagal kompetenciją rengia siūlymus ir informaciją talpinti Agentūros interneto svetainėje, dalyvauja įgyvendinant kitas Agentūros viešinimo priemones;

16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius Agentūros direktoriaus, Agentūros direktoriaus pavaduotojo (-ų), Agentūros patarėjo (-ų), Skyriaus vadovo, Skyriaus vadovo pavaduotojo, vyresniojo projektų vadovo duotus nurodymus (pavedimus).