PRISIJUNKITE PRIE MŪSŲ KOMANDOS!!!
Mūsų komandą sudaro smalsūs savo srities profesionalai, tikintys ir veikiantys saugesnės ir tvaresnės energetikos kryptimi. Mes išsigryninome vertybes, kuriomis pulsuoja visa komanda. Mums svarbu būti atviriems, dalintis savo patirtimi ir išklausyti argumentuotą nuomonę. Komanda be pasitikėjimo, tai tik būrys žmonių dirbančių drauge. Jei mūsų požiūriai sutampa, prisijunkite prie mūsų komandos ir kurkime Lietuvos energetikos ateitį drauge!
Šiuo metu ieškome:
Reikalavimai darbuotojui (-ai):
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygstantį išsilavinimą;
- išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą ir darbo santykių reguliavimą, dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles;
- turėti patirties su Personalo apskaitos ir dokumentų valdymo programomis (privalumas – programos Stekas, eDVS, Doclogix);
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B1 lygiu;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.
Darbo pobūdis:
- atsakyti už Agentūros, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdžio formavimą, įgyvendina darbuotojų pritraukimo projektus;
- dalyvauti formuojant Agentūros organizacinę kultūrą, pritaikant naujausias personalo valdymo metodikas ir priemones;
- nustatyta tvarka organizuoti Agentūros darbuotojų atrankas;
- rinkti ir analizuoti informaciją apie Agentūros darbuotojų mokymo poreikį, dalyvauti formuojant Agentūros darbuotojų mokymo prioritetus, organizuoti Agentūros mokymo planų sudarymą, koordinuoti ir kontroliuoti mokymo planų įgyvendinimą;
- rengti ir teikti pasiūlymus dėl Agentūros darbuotojų pareigybių sąrašo, pareigybių aprašymų, Agentūros darbuotojų priėmimo į darbą ir jų atleidimo, Agentūros darbuotojų veiklos vertinimo, Agentūros darbuotojų skatinimo, Agentūros žmogiškųjų išteklių poreikio ir efektyvaus jų naudojimo bei kitais klausimais pagal priskirtą veiklos sritį;
- Agentūros direktoriaus pavedimu teisės aktų nustatyta tvarka dalyvauti atliekant Agentūros darbuotojų darbo pareigų pažeidimų tyrimus;
- pagal priskirtą veiklos sritį dalyvauti rengiant Agentūros vidaus tvarkos taisykles, rengti Agentūros darbo tvarką reglamentuojančius teisės aktus ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais;
- organizuoti Agentūros darbuotojų pareigybių aprašymų rengimą ir (ar) keitimą, konsultuoti šiais klausimais Agentūros administracinių padalinių vadovus, atsakingus darbuotojus, teikti jiems siūlymus dėl darbuotojų pareigybių aprašymų keitimo, rengti Agentūros direktoriaus įsakymų projektus dėl Agentūros darbuotojų pareigybių aprašymų tvirtinimo ir (ar) keitimo;
- vykdyti Agentūros darbuotojų darbo laiko apskaitą;
- nustatyta tvarka teikti pranešimus apie darbuotojų priėmimą, atleidimą, nedraudiminius laikotarpius, vaiko priežiūros atostogas;
- bendrauti ir bendradarbiauti su mokymo įstaigomis dėl studentų mokymo praktikos Agentūroje, organizuoti ir koordinuoti studentų mokymo praktiką Agentūroje;
- rengti darbuotojų atostogų grafiką ir kontroliuoti jo vykdymą;
- nustatyta tvarka inicijuoti ir dalyvauti atliekant viešuosius pirkimus, kurių reikia nustatytoms funkcijoms atlikti;
- konsultuoti Agentūros darbuotojus personalo valdymo klausimais;
- formuoti, tvarkyti ir nustatyta tvarka perduoti saugoti darbuotojų asmens bylas ir kitas bylas personalo valdymo klausimais;
- pagal priskirtą veiklos sritį rengti ir teikti pastabas, pasiūlymus dėl kitų institucijų, įstaigų, organizacijų pateiktų Agentūrai derinti teisės aktų projektų ir dokumentų;
- pagal priskirtą veiklos sritį rengti siūlymus ir informaciją talpinti Agentūros interneto ir (ar) intraneto svetainėse, taip pat dalyvauti įgyvendinant kitas Agentūros viešinimo priemones;
- pagal priskirtą veiklos sritį dalyvauti rengiant ir įgyvendinant Agentūros veiklos strategiją, Agentūros veiklos planą ir veiklos ataskaitą, Agentūros veiklos komunikacijos strategiją, rengti informaciją visuotiniam dalininkų susirinkimui ir (ar) valdybai, visuomenės informavimo priemonėms;
- pagal priskirtą veiklos sritį dalyvauti rengiant ir įgyvendinant projektus, finansuojamus Europos Sąjungos (toliau – ES), kitos tarptautinės finansinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšomis.
Ką siūlome mainais:
- lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
- įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
- darbo vietą Vilniaus miesto centre;
- mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
- galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
- Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.
________________________________________________________________ |
|
Atlyginimas: |
Pareiginės algos koeficientas – nuo 1,13 iki 1,48 bazinio dydžio. Konkretus koeficientas dauginamas iš pareiginės algos bazinio dydžio (1785,4 Eur). |
Skelbimo nuoroda: |
https://portalas.vtd.lt/lt/organizacijos-vystymo-skyrius-personalo-projektu-vadovas-322;1061570.html |
Informacija kandidatams: |
informuosime tik atrinkus kandidatus |
CV pateikimo būdas ir data: |
el. būdu per VATIS Prašymų teikimo modulį iki 2025-07-24 |
Kontaktinė informacija: |
tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė |
Pagrindiniai patirties ir kompetencijų reikalavimai:
- turite inžinerijos mokslų studijų krypčių grupės arba socialinių mokslų studijų krypčių grupės, vadybos arba ekonomikos aukštąjį universitetinį arba jam prilygstantį išsilavinimą;
- žinote/esate susipažinęs su Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktais, tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais efektyvaus energijos išteklių ir energijos vartojimo sritį;
- mokate dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- gebate analizuoti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, nustatyti problemas ir rengti išvadas;
- gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- išmanote dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles;
- mokate anglų kalbą ne žemesniu kaip B1 lygiu;
- gebate savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.
Privalumu laikytume įgytą išsilavinimą energetikos srityje ar turimą darbinę patirtį energetikos sektoriuje.
Pagrindinės atsakomybės ir funkcijos (darbo pobūdis):
- atlikti energijos vartojimo auditų ataskaitų kokybės vertinimus, rengti išvadas bei teikti ataskaitas;
- rinkti ir sisteminti su energijos vartojimo efektyvumu susijusius duomenis ir jų pagrindu rengti suvestines, atlikti analizes, rengti ataskaita;
- pagal priskirtą veiklos sritį, esant poreikiui, konsultuoti suinteresuotus asmenis dėl energijos vartojimo audito atlikimo pastatuose, technologiniuose procesuose ir įrenginiams bei transporto priemonėse;
- rengti pažangos siekiant nacionalinių energijos vartojimo efektyvumo tikslų ataskaitas;
- vykdyti energijos taupymo bei švietimo ir konsultavimo susitarimų įgyvendinimo stebėseną ir kontrolę, rengti susitarimų įgyvendinimo ataskaitas;
- atlikti įgyvendintų energijos taupymo priemonių patikrinimus;
- dalyvauti rengiant teisės aktų vidaus dokumentų projektus.
Ką siūlome mainais:
- įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
- profesionalią ir draugišką komandą;
- dinamišką darbo pobūdį (galimybę dalį darbo laiko dirbti iš namų);
- mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
- galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
- įstaigos šventinius renginius (4 kartus per metus);
- Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes;
- darbo vietą Vilniaus miesto centre.
________________________________________________________________ |
|
Atlyginimas: |
Pareiginės algos koeficientas – nuo 1,07 iki 1,29 bazinio dydžio (nuo 1900 € iki 2300 € (bruto))+ skatinimas už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka. |
Informacija kandidatams: |
informuosime tik atrinkus kandidatus |
CV pateikimo būdas: |
el. p. [email protected] |
Kontaktinė informacija: |
tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė |
Pagrindiniai patirties ir kompetencijų reikalavimai:
- aukštasis universitetinis išsilavinimas arba jam prilygstantis išsilavinimas;
- turėti darbo patirties energetikos srityje arba ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų programų, priemonių ir (arba) projektų administravimo ir (arba) įgyvendinimo srityje;
- anglų kalbos žinios ne mažesniu nei B1 lygiu;
- ES ir Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktų, reglamentuojančių ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų energetikos srities priemonių ir (arba) projektų administravimą žinojimas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
- orientacija į rezultatą, iniciatyvumas, atsakingumas;
- savarankiškumas, atidumas detalėms, analitinis mąstymas, kruopštumas, organizuotumas.
Pagrindinės atsakomybės ir funkcijos (darbo pobūdis):
- koordinuoti ir (arba) dalyvauti rengiant ir vykdant Skyriui priskirtų jungtinių projektų, įgyvendinant Agentūrai priskirtas priemones energetikos valstybės veiklos srityje, kitų energetikos sektoriaus priemonių, finansuojamų ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšomis (toliau – energetikos sektoriaus finansavimo priemonės) kvietimus, teikti paraiškas finansavimui gauti, atlikti gautų paraiškų vertinimą ir atrinktų projektų įgyvendinimo sutarčių sudarymą, konsultuoti pareiškėjus;
- koordinuoti priskirtų administruoti projektų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoti projektų viešuosius pirkimus, lėšų panaudojimą, išlaidų tinkamumą, nustatytų rezultatų pasiekimą;
- vertinti rizikas priskirtų administruoti projektų įgyvendinimui, pagal kompetenciją inicijuoti rizikų valdymo priemones;
- konsultuoti projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo, finansavimo, viešinimo ir atsiskaitymo klausimais;
- rengti reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų administruoti projektų audituose ir kituose kompetentingų institucijų atliekamuose kontrolės veiksmuose;
- rinkti analizuoti ir rengti priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, viešinimo veikloms parengti;
- tvarkyti su priskirtų administruoti projektų administravimu susijusius dokumentus;
- kaupti ir pateikti priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją susijusiose IT sistemose ir (ar) duomenų bazėse;
- atlikti priskirtų administruoti projektų patikras projektų įgyvendinimo vietose bei duomenų patikras susijusiuose registruose;
- nustatytąja tvarka atstovauti Agentūrai ES institucijose, tarptautinėse organizacijose, kitose LR valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose, dalyvauti jų sudarytų komitetų ir darbo grupių veikloje, jų organizuojamuose susitikimuose, pasitarimuose ir kituose renginiuose;
- nustatytąja tvarka bendradarbiauti su LR Seimo, LR Vyriausybės, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir organizacijų, įmonių, ES, kitų valstybių ir tarptautinių organizacijų atstovais;
- teikti siūlymus dėl Skyriaus ir Agentūros veiklos gerinimo.
Ką siūlome mainais:
- lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
- įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
- darbo vietą Vilniaus miesto centre;
- mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
- darbo užmokestį nuo 1900 iki 2200 EUR (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka;
- galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
- Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.
________________________________________________________________ |
|
Atlyginimas: |
nuo 1900 iki 2200 €/mėn. (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka. |
Informacija kandidatams: |
informuosime tik atrinkus kandidatus |
CV pateikimo būdas: |
el. p. [email protected] |
Kontaktinė informacija: |
tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė |