PRISIJUNKITE PRIE MŪSŲ KOMANDOS!!!

Mūsų komandą sudaro smalsūs savo srities profesionalai, tikintys ir veikiantys saugesnės ir tvaresnės energetikos kryptimi. Mes išsigryninome vertybes, kuriomis pulsuoja visa komanda. Mums svarbu būti atviriems, dalintis savo patirtimi ir išklausyti argumentuotą nuomonę. Komanda be pasitikėjimo, tai tik būrys žmonių dirbančių drauge. Jei mūsų požiūriai sutampa, prisijunkite prie mūsų komandos ir kurkime Lietuvos energetikos ateitį drauge!

Šiuo metu ieškome:


● Administratoriaus (-ės)

Reikalavimai darbuotojui:

  • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę, kaip 1 metų darbo patirtį analogiškoje srityje;
  • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
  • mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • išmanyti raštvedybos reikalavimus ir dokumentų rengimo taisykles;
  • gebėti planuoti laiką ir organizuoti pavestus darbus;
  • turėti greitą orientaciją ir gebėti operatyviai spręsti problemas;
  • turėti vairuotojo pažymėjimą.

Darbo pobūdis:

  • planuoti ir sudaryti Agentūros direktoriaus darbotvarkes, organizuoti ir koordinuoti rengiamų posėdžių, susitikimų laiką;
  • registruoti Agentūros darbuotojus, kitus lankytojus į susitikimus su Agentūros direktoriumi, priimti Agentūros svečius;
  • esant poreikiui, rengti posėdžių, pasitarimų, darbo susitikimų protokolus;
  • prižiūrėti Agentūros direktoriaus elektroninio pašto dėžutę, kalendorių;
  • planuoti ir organizuoti Agentūros direktoriaus, patarėjų komandiruotes;
  • peržiūrėti ir informuoti Agentūros direktorių apie jam teikiamus pasirašyti / vizuoti dokumentus;
  • kontroliuoti, kad Agentūros darbuotojai laiku įvykdytų Agentūros direktoriaus duotus pavedimus;
  • rūpintis, kad visuomet pakaktų kanceliarinių, reprezentacinių priemonių Agentūros direktoriaus kabinete, priimamajame ir posėdžių salėse;
  • užtikrinti Agentūros direktoriaus kabineto, priimamojo ir posėdžių salių tvarką;
  • rūpintis, kad kokybiškai veiktų Agentūros direktoriaus naudojamos darbo priemonės, kompiuterinė technika;
  • nustatyta tvarka inicijuoti ir dalyvauti atliekant viešuosius pirkimus, kurių reikia nustatytoms funkcijoms atlikti;
  • padėti organizuoti Agentūros vidinius ir išorinius renginius;
  • padėti kolegoms savo kompetencijos ribose, siekiant bendrų Agentūros tikslų;
  • pagal priskirtą veiklos sritį rengti siūlymus ir informaciją talpinti Agentūros interneto ir (ar) intraneto svetainėse;
  • atlikti kitas direktoriaus pavestas užduotis.

Ką siūlome mainais:

  • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
  • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
  • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
  • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

________________________________________________________________

Atlyginimas:

1600–1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Pareiginės algos koeficientas – nuo 0,9 iki 1,07 bazinio dydžio (nuo 1600 €  iki 1900 € (bruto))+ skatinimas už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį 

Informacija kandidatams:

informuosime tik atrinkus kandidatus

CV pateikimo būdas:          

el. p. [email protected]

Kontaktinė informacija:  

tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė

● Projektų administravimo skyriaus projektų vadovo (-ės)

Pagrindiniai patirties ir kompetencijų reikalavimai:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas arba jam prilygstantis išsilavinimas;
  • turėti darbo patirties energetikos srityje arba ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų programų, priemonių ir (arba) projektų administravimo ir (arba) įgyvendinimo srityje;
  • anglų kalbos žinios ne mažesniu nei B1 lygiu;
  • ES ir Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktų, reglamentuojančių ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų energetikos srities priemonių ir (arba) projektų administravimą žinojimas;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
  • orientacija į rezultatą, iniciatyvumas, atsakingumas;
  • savarankiškumas, atidumas detalėms, analitinis mąstymas, kruopštumas, organizuotumas.

              Pagrindinės atsakomybės ir funkcijos (darbo pobūdis):

              • koordinuoti ir (arba) dalyvauti rengiant ir vykdant Skyriui priskirtų jungtinių projektų, įgyvendinant Agentūrai priskirtas priemones energetikos valstybės veiklos srityje, kitų energetikos sektoriaus priemonių, finansuojamų ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšomis (toliau – energetikos sektoriaus finansavimo priemonės) kvietimus, teikti paraiškas finansavimui gauti, atlikti gautų paraiškų vertinimą ir atrinktų projektų įgyvendinimo sutarčių sudarymą, konsultuoti pareiškėjus;
              • koordinuoti priskirtų administruoti projektų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoti projektų viešuosius pirkimus, lėšų panaudojimą, išlaidų tinkamumą, nustatytų rezultatų pasiekimą;
              • vertinti rizikas priskirtų administruoti projektų įgyvendinimui, pagal kompetenciją inicijuoti rizikų valdymo priemones;
              • konsultuoti projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo, finansavimo, viešinimo ir atsiskaitymo klausimais;
              • rengti reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų administruoti projektų audituose ir kituose kompetentingų institucijų atliekamuose kontrolės veiksmuose;
              • rinkti analizuoti ir rengti priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, viešinimo veikloms parengti;
              • tvarkyti su priskirtų administruoti projektų administravimu susijusius dokumentus;
              • kaupti ir pateikti priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją susijusiose IT sistemose ir (ar) duomenų bazėse;
              • atlikti priskirtų administruoti projektų patikras projektų įgyvendinimo vietose bei duomenų patikras susijusiuose registruose;
              • nustatytąja tvarka atstovauti Agentūrai ES institucijose, tarptautinėse organizacijose, kitose LR valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose, dalyvauti jų sudarytų komitetų ir darbo grupių veikloje, jų organizuojamuose susitikimuose, pasitarimuose ir kituose renginiuose;
              • nustatytąja tvarka bendradarbiauti su LR Seimo, LR Vyriausybės, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir organizacijų, įmonių, ES, kitų valstybių ir tarptautinių organizacijų atstovais;
              • teikti siūlymus dėl Skyriaus ir Agentūros veiklos gerinimo.

              Ką siūlome mainais:

              • lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
              • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
              • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
              • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
              • darbo užmokestį nuo 1900 iki 2200 EUR (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka;
              • galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
              • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

              ________________________________________________________________

              Atlyginimas:

              nuo 1900 iki 2200 €/mėn. (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
              Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį 

              Informacija kandidatams:

              informuosime tik atrinkus kandidatus

              CV pateikimo būdas:          

              el. p. [email protected]

              Kontaktinė informacija:  

              tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė